Gyerekszobashop.hu – Törés Garancia Szabályzat
Köszönjük, hogy a Gyerekszobashop.hu-t és ezen keresztül a TODI Bútorgyártó Kft. kiváló minőségű, magyar gyártású bútorait választottad gyermeke(i)d szobájába. Tudjuk, milyen izgatottan várod, hogy berendezhesd a kicsi birodalmát, és mindent megteszünk azért, hogy ez az öröm felhőtlen legyen.
Tisztában vagyunk vele, hogy a legnagyobb odafigyelés mellett is előfordulhatnak váratlan helyzetek, például a szállítás során megsérülhet egy-egy alkatrész. Éppen ezért hoztuk létre egyedülálló Törés Garanciánkat, hogy ilyen esetekben is gyors és megnyugtató megoldást kínálhassunk Neked, közvetlenül a gyártótól, a TODI Bútorgyártó Kft.-től!
Mit jelent pontosan a Törés Garancia?
A Törés Garancia egy speciális szolgáltatásunk, amely arra az esetre vonatkozik, ha a megrendelt és általunk kiszállított TODI bútor csomagjának kibontásakor azt tapasztalod, hogy valamelyik alkatrész a szállítás során megsérült (pl. eltört, megrepedt, deformálódott). Ha szállítássérült alkatrészt találsz a dobozban, ne aggódj! Mi gondoskodunk róla, hogy a sérült elemet a lehető leghamarabb egy vadonatúj, hibátlan darabra cseréljük. A TODI Bútorgyártó Kft. gyári értékesítőjeként közvetlen kapcsolatban állunk a gyártással, így a sérült alkatrészt pár nap alatt újragyártjuk és eljuttatjuk Hozzád.
Mire terjed ki a Törés Garancia?
- Kizárólag azokra az újonnan vásárolt, TODI Bútorgyártó Kft. által gyártott bútorok alkatrészeire, amelyek bizonyíthatóan a Gyerekszobashop.hu-tól történt kiszállítás során sérültek meg, és ezt a sérülést a csomag kibontásakor észleled.
- A garancia az adott alkatrész cseréjére, azaz annak újragyártására és Hozzád történő díjmentes eljuttatására vonatkozik.
Mikor és hogyan jelezheted a problémát?
Kérünk, hogy a bútor átvételét követően, de legkésőbb az átvételtől számított 3 (három) naptári napon belül alaposan vizsgáld át a csomagok tartalmát, még az összeszerelés megkezdése előtt.
Ha sérült alkatrészt találsz:
- Ne ess pánikba! Nyugodtan tedd félre a sérült elemet.
- Készíts fényképeket:
- Fotózd le jól láthatóan a sérült alkatrészt (több szögből is, ha szükséges).
- Ha a csomagoláson is látható sérülés, kérjük, arról is készíts képet, még a kibontás előtt vagy közben.
- Keresd meg az összeszerelési útmutatóban a sérült alkatrész azonosítóját (pl. sorszámát, kódját), és ezt is jegyezd fel vagy fotózd le.
- Vedd fel velünk a kapcsolatot: Töldsd ki a lentebb található űrlapot vagy írj egy e-mailt a következő információkkal: Tárgy: Törés Garancia – [Rendelési Számod]; Rendelési számod; A sérült bútor pontos neve; A sérült alkatrész(ek) azonosítója az összeszerelési útmutató alapján. Rövid leírás a sérülésről. Csatold a készített fényképeket.
- Minél pontosabb információkat kapunk Tőled, annál gyorsabban tudjuk feldolgozni a bejelentésedet és intézkedni az új alkatrész gyártásáról.
Mi történik a bejelentés után?
- Munkatársunk a bejelentésed beérkezését követően (munkanapokon általában 24-48 órán belül) felveszi Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessétek a részleteket és megerősítse a bejelentés fogadását.
- A jogosnak ítélt Törés Garancia igény esetén azonnal továbbítjuk a kérésedet a TODI Bútorgyártó Kft. felé.
- A gyártó a sérült alkatrészt soron kívül, jellemzően 5-10 munkanapon belül újragyártja. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ez az időtartam a gyártási kapacitástól és az esetleges alapanyag-beszerzési időtől függően minimálisan változhat, de minden esetben törekszünk a leggyorsabb megoldásra.
- Amint az új alkatrész elkészült, díjmentesen eljuttatjuk Hozzád a megadott szállítási címre.
Mire nem terjed ki a Törés Garancia?
Fontos, hogy tisztában légy azzal, mely esetek nem tartoznak a Törés Garancia hatálya alá:
- Nem rendeltetésszerű használatból, helytelen összeszerelésből vagy átalakításból eredő sérülések.
- A bútor átvételét és kicsomagolását követően, a Te vagy harmadik fél által okozott sérülések (pl. leejtés, ütődés, karcolás).
- Természetes elhasználódásból eredő kopások, apróbb esztétikai hibák, amelyek a bútor funkcionalitását nem befolyásolják (pl. a fa természetes struktúrájából adódó eltérések).
- A bejelentési határidőn (átvételtől számított 3 nap) túl jelzett szállítási sérülések.
- Olyan termékek, amelyeket nem a Gyerekszobashop.hu-n keresztül vásároltál, vagy nem a TODI Bútorgyártó Kft. gyártott.
Ez a Törés Garancia egy kiegészítő szolgáltatásunk, amely a vásárlói bizalmat és elégedettséget hivatott erősíteni. Nem érinti és nem korlátozza a vonatkozó jogszabályokban (pl. Polgári Törvénykönyv) biztosított egyéb szavatossági és jótállási jogaidat, amelyek a termék esetleges rejtett hibáira vagy egyéb, nem szállítási sérülésből adódó problémáira vonatkozhatnak.
Bízunk benne, hogy TODI bútorod sokáig örömet okoz majd Nektek! Ha bármilyen kérdésed merülne fel a Törés Garanciával vagy egyéb termékeinkkel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre.
Törés Garancia - Űrlap